31 snabba !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ? Åkte till Dansbands festivalen i Sunne
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, hade inga speciella - regler är inte min starka sida
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja. kanin sägonen forsätter
4. Dog någon som stod dig nära? Mina kära hund Jampo - R.I.P
5. Vilka länder besökte du? Egypten
6. Ãr det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mina vänner från Nya Zealand och en resa ditt
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det flesta, ingen specefik
8. Vad var din största framgång 2009? Lära känna mig själv bättre
9. Största misstaget? Inte värt att nämna ! haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig ? Inte speciellt mycket, haft öron svamp och en inflensa
11. Bästa köpet ? Måste man välja
12. Vad spenderade du mest pengar på ? Kläder ?!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? JA
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Mesta dels olika dansbands låtar
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, helt klart. Kännt glädje i hela kroppen
16. Vad önskar du att du gjort mer ? Mer sprontana saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre ? Kört runt på folk
18. Hur tillbringar du julen ? Med familjen dom som jag älskar mest
19. Blev du kär i år ? Jag är alltid kär i någon/något
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Elsas mode av sofi Fahrman
22. Största musikaliska upptäckten ? The PlayTones och Vains of Jenna
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år ? YES en spa dag på Solidens spa
24. Något du önskade dig men inte fick ? En system kamera
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? Absolut ingenting men 2010 bjuder på STORT KALAS
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre ? En sol semster
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009 ? Blandad, mest svart men en stor färg explotion under sommaren
28. Vad fick dig att må bra ? Min b - friend och mina underbara vänner
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Chuck i Gossip Girl - något med badguys !?
30. Vem saknade du ? N allra mest
31. De bästa nya människorna du träffade ? J, I och D.L helt klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0