Borde avskaffas !

nice

Nu har jag sytt klart men finns mer att göra. Tänkte fixa det under morgon dagen för mitt humör svänger som vågorna just nu, den röda floden har anfallit. B - friend har fått sig en om gång för ingen anledning alls för någon dag sedan (sorry sorry), gråtit över att jag inte tvättat allt som jag ville och varit uber glad över att jag fick se Glee i kväll. Röda vågen borde avskaffas enligt mitt tycke för det är inte normalt att den påverkar än så. Choklad är min vän under dessa hårda dagar - som tur är så går det över !
Dom två vackra ovan för hittar du hos Coccoo.se funderar om man skall klicka hem !? Shopping hjälper ju alltid vid konstiga tillfällen.

Kommentarer
Postat av: Caro

MINA APOR SKA JAG INTE SLÄNGA! Men aa... måste slänge vissa saker, och skicka andra saker i förväg.. kmr aldrig få plats med allt... fat det känns att jag egetnligen inte har så mkt mer grejer än när jag kom ;D

2010-01-08 @ 01:07:15
URL: http://kaninkakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0