Three friends, one camera, no money and no security with one coal ; To travel around the world

Go morron ! Sitter här med morgon kaffe och inser att nu är det tid at slänga upp bennen på ryggen och få någonting gjort idag. Men allra först ! Satt och spannade runt på nätet och hamnade på denna sida

koffe


Doing the World for free. Three friends, one camera, no money and no security with one coal ; To travel around the world! Sitter och läser i mina ro och inser kanska så snart att Koffe är med, en go vän till mig från dom dagarna man var ung och snygg PS är det fortfarande. Tänk vad vänner kan göra när dom vält bestämmt sig ! Nu kommer jag att hänga med min vän för att se hur han lyckas. Break a leg Koffe ! Och väntar men spääning när den kommer att vissas på TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0