Snabb repris x 1

Från den 24 december till denna dag 1 januari har jag haft full gas från Skåne till Väst kusten. Här kommer en snabb repris till dig som inte suttit i mina skor !

24 dec - Hämtade julklappar och syrran i Göteborg och sedan raka vägen en till Skåne land för att fira jul med familjen och mysa med massa god mat och lekar
25 dec - Mysa med syter Angi och spela guitar hero med syster Santtu innan avgång mot västkusten. Väl hemma med en resa genom regnstorm, blås storm och snö storm så blev det mys med b - friend och sedan byta om till kalas kläder för att köra Lysekil osäker
26 dec - Bakis och skakis, kom min kära N för att hämta mig för att göra lite mellandags rea och mysa i varandras sällskap ! MYSMYS. Försöka få tag på min bil som J hade beslag tagit - lyckades inte
27 dec - Upp med tuppen för att att åka till J familj för shopping och träffa resten av familjen - nervöst. Blir alltid det kvittar vem föreldrar det är. skulle även möta upp N och B - men blev inte så snyft snyft
28 dec - Hemma fix och tripp ner till IKEA för att köpa möble grupp som inte fanns längre - PANIK leta efter en ny 
29 dec - Hyra släp och ner till IKEA för att köpa den "nya" möbel gruppen, skruva hela dagen på den. Tills klockan 18 när vi inser att det fattas delar. Slänga sig i bilen för att köpa det innan det stänger. Tre resor på två dagar försök slå det - skruva skruva skruva
30 dec - Hovslagaren kom ÄNTLIGEN. Mys med b - friend, skruva skruva och se på sound of music. Middag med D, sedan avfärd mot Dingle för att äsga gott nytt till vännerna vid tolvslget
1 jan - Hemma dag med kalas planer för kvällen ?!

Kort och gott det senaste dagarna.. Nu kan jag andas ut en stund I HOPE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0